• Home
  • O firmě
  • Jak nakupovat
  • Objednat
  • Kontakt
  • Poptávka
  • Košík

  • Vítejte v e-shopu - sortiment SIKA cz ...

    Obchodní podmínky

     

    Obecná ustanovení

    • Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
    • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
    • Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
    • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.
    • Není-li uvedeno jinak ,vše se řídí obchodním zákoníkem ČR.

    Objednávání zboží

    • Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
    • Každá taková objednávka musí obsahovat
      • kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt),
      • způsob platby,
      • objednávané zboží určené názvem, druhem balení, případně upřesněním barevnosti.
    • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží
    • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.

    Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

    Zákazník

    • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
    • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky  telefonicky nebo emailem a uvést číslo objednávky.
    • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.
    • Zákazník má právo objednávku upravovat, a to do data jejího odeslání obchodníkem, stejným způsobem, jakým se provádí storno objednávky.

     

    Obchodník

    • Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
      • se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
      • zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhasil nebo
      • v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
    • O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinnen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

    Platba za objednané zboží

    • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, poštovné a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží, nejpozději do data splatnosti uvedeného v objednávce a potvrzovacím emailu.

    Doručení výrobků

    • Zboží je doručováno prostřednictvím služeb Top Trans, České pošty s.p. atd. (dále jen doručovatel) nebo naší dopravou, přičemž před odesláním zboží vždy zákazníka předem informujeme o způsobu, termínu a ceně dopravy.
    • Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné a balné dle platného ceníku.
    • Dodací lhůta je u zboží skladem je 1-2 dny. U zboží, které skladem není je to 3-5 dní. Distributor nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.
    • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
    • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.


    Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

    Reklamační řád www.stavchemshop.cz vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

    Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

    • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
    • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

    Povinost překontrolování zboží

    • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
    • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
    • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

    Uplatnění reklamace

    • K reklamačnímu řízení budou přijato zboží pouze kompletní, v neporušeném obalu a s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elekronicky nebo písemně.

    Zboží lze reklamovat, jestliže:

    • bylo dodáno zboží s vadou
    • bylo dodáno jiné než objednané zboží.

    Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

    • použitím zboží pro jiné účely než ke kterým je určen
    • nesprávným skladováním
    • živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
    • doručovatelem (reklamovat u doručovatele)

    Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

    Postup reklamace

    • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu zboží.
    • Zákazík zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
    • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
    • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
    • V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
    • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
    • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

    Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

    • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
    • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
      • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu , nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní  a s originálním dokladem o koupi.
      • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
      • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
      • Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
      • Částka za zboží bude prioritně vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.



    Produkty

    Hledání


    od Kč 
    do Kč 

    Partneři

    průmyslové podlahy